tisdag 12 maj 2015

Stopp.

Och där blev behandlingen avbruten.. jag har dels för många ägg (30) men det är egentligen inte det stora problemet för de är små..problemet är att 2 ägg har stuckit iväg och blivit stora och detta gör att de andra inte får plats att växa sä idag fick vi avbryta IVF1.. ska ta sprutor två kvällar till och på torsdag ska jag ta ägglossningssprutan och så får vi försöka själva med en 15% chans att lyckas...men själva IVFen är över.

Om jag bröt ihop? Ja
Om jag gråter fortfarande?  Ja
Om jag känner mig misslyckad?  Ja
Om jag inte känner så mycket hopp? Nej..precis så är det...hoppet åkte ut genom dörren så fort läkarna sa "det funkar inte som vi vill det här.."

Jag gömmer mig ett par dagar nu..går under jorden och gråter ett tag..

1 kommentar:

  1. Nej! Jag är så ledsen för din skull!! Kan ni inte få en insemination för att öka chansen lite till (vet inte om ni gjort någon innan).
    Jag ska hålla alla tummarna för att ni lyckas själva denna gången.
    Många kramar till dig

    SvaraRadera