torsdag 3 mars 2016

Trött.

Är.Så.Enormt.Trött.

Vet inte om jag har järnbrist eller om jag bara är trött..trött nåt oerhört är jag i alla fall.


Annars lever livet på i sin vanliga takt. Mycket på jobbet, igår lyckades jag gå hem i vanlig tid, annars jobbar jag över varje dag. Har snart en veckas komp att ta ut, blir bra inför april då vi åker en vecka till solen. Det är mycket vardag nu men, februari är över och nu går vi in i de bättre tiderna om du frågar mig. Jag älskar vintern, men efter nyår blir det så mörkt tycker jag. November och december är ju bara mys hela vägen..sen får ja alltid en dipp i januari och februari då det bara känns som att det är mörkt hela tiden och det är lång till våren. Mars känns lite mer hoppfull och när vi väl är inne i april, ja då återvänder livet bokstavligt talat också.


Nu måste jag återgå till jobbet, konsekvensanalyser hit och riskanalyser dit är det idag. Tur jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar