torsdag 4 augusti 2016

Katastroftankar.

Japp, för första gången denna graviditet har katastroftankarna invaderat min hjärna. Fick mörka flytningar i förrgår och igår, de avtog sen men asså, 2 dagar av total skräck och i mitt huvud var allt kört.

Vi va på inskrivning hos barnmorskan i tisdags och hon sa att det inte var något att oroa sig för men jag grät ändå när jag gick ut genom dörren. Helt övertygad om att den lilla där inne dött eller skrumpnat bort.

Idag har flytningarna avtagit och jag känner mig lite bättre även fast oron finns där. Tror även oron beror på att vi ska på ultraljud på måndag och jag försöker förbereda mig på dåliga nyheter.

Tacksam för att katastroftankarna har dröjt såhär länge för fy vad jobbigt det är. Jag har varit så sänkt och ledsen dessa dagar. Måndag morgon är min målbild nu...känns som en hel evighet dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar