lördag 23 maj 2015

En vecka.

Förra torsdagen tog vi sista sprutan och nu är det en vecka sen ägglossning..jag har vansinnigt ont i mina bröst,  troligtvis nån biverkan av nåt slag. Trött är jag också, men mest pga så sjukt mycket på jobbet och i skolan nu...en vecka till sen är det över! Veckan efter det tar jag examen..så två intensiva veckor framöver väntar..men sen! Sen är jag fri!  :)
Min farfar gick bort här i veckan, blir begravning uppe i lappland den 5 juni..dagen efter min examen, som väl är tar jag examen i Umeå så jag kan vara med på begravningen! Annars hade det aldrig gått..så nu tar jag examen den 3-4 och sen åker jag på begravning den 5, åker den långa vägen hem den 6 och den 7 har vi examensfest..intensivt!? Jo tack! Och väldiga kontraster..men så är det ju, livet!
Nu är farfar i himlen..en dag ska vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar