måndag 22 februari 2016

Okej.

Tycker att jag mår rätt bra ändå. Självklart ledsen över att det inte blev något denna gång..men, vi har fortfarande 2 försök kvar och idag ringde kliniken och beklagade att det inte blivit något men gav oss också hopp om nästa gång. Vi kör igång igen redan nästa cykel, om jag orkar.

I lördags var vi ute och åt en god middag tillsammans bara jag och David. Älskade älskade David. Mitt i all ledsamhet så är vi så kära. Snart 6 år har han funnits i mitt liv, 4 av dessa har vi försökt få barn och allt vad det inneburit, men ändå växer kärleken för varje dag. Jag är vansinnigt kär i min man.

Idag har vi betalat insatsen på vår lägenhet som vi köpte i höstas. Det är ett nybygge så inflytt blir inte förrän om 1 år, men, det känns så stort! Dels att helt själva har sparat ihop alla dessa pengar, jag är så stolt över oss och att vi klarat det! Och sen ska det bli så roligt att följa bygget nu när de äntligen börjar bygga. Äntligen får vi komma in på den helt sanslösa bostadsmarknaden..avskyr den egentligen men känns ändå bra att få börja nånstans med något eget. Vår första alldeles egna bostad. Känns häftigt! Så vi firar det istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar