tisdag 22 mars 2016

Slut.

Idag är jag slut. Helt slut. Benen känns tunga, jag har ont i huvudet och jag känner mig bara allmänt trött och färdig. Vaknade upp imorse och kände på en gång att "hur ska jag orka idag"..ingen bra start på dagen. Sen är det påsklov på skolorna = ingenting att göra på jobbet. Rektorerna är lediga, lärarna är lediga, det är överflöd på fritidspersonal och minimalt med barn...


En timma kvar till lunch..ska på lunchdejt med min fina vän. Bästa veckotraditionen att äta lunch en ggn i veckan tillsammans. Det är så skönt att komma ifrån arbetsplatsen en stund och få prata om allt och ingenting.


Snart är det påsk också. Påsk innebär några extra dagars ledigt vilket är oerhört välkommet känner jag och hela min kropp. Sen innebär det också lite mer tid i kyrkan, vi spelar både torsdag och söndag men det är bara roligt! Ikväll är det övning inför dessa möten med nya låtar osv, ska bli himla skoj. Påsken handlar ju ändå om att Jesus har dött och uppstått för oss, glöm inte det bland alla ägg och allt godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar