fredag 27 maj 2016

Nerver.

Orolig över att vi inte ska få några äggblåsor, att inget händer..orolig över att inga ägg kommer hittas. Den där gamla ryggsäcken med erfarenheter gör sig påmind och oron sköljer över mig. På måndag är första ultraljudet..så då får vi se.


Först en helg med inga planer alls vilket känns helt fantastiskt! Det är första helgen på 3 månader vi inte har några planer över huvud taget, väldigt lägligt. Vila, vila, vila och mysa, mysa, mysa. Det är det enda som står i min agenda för helgen :)


Imorse var jag och åt frukost på stan och shoppade loss på VIP-shopping i några butiker. Gillar konceptet att äta frukost och shoppa på morgonen! Att gå runt i lugn och ro och shoppa med vänner samtidigt som man får kaffe och frukost, bra grej. Att de sen har rabatter osv gör det ju inte mindre trevligt..kom ifrån stan med några riktigt fina fynd. :)


Nu jobba klart timmarna för denna vecka, vilket jag egentligen hade gjort redan igår efter all övertid, men, har ändå några timmars arbete kvar innan jag ska möta mannen på stan för en mysig dejt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar