måndag 11 juli 2016

Spännande tider.

Precis pratat med barnmorskan och skrivit in mig hos henne. Ska dit på samtal 2/8 och så har vi bokat ultraljud med fertilitesenheten den 8/8 så spännande tider väntar!

Annars börjar jag må mer och mer illa och har även oerhört ont i ryggslutet. Barnmorskan sa att det kan va tidig foglossning och ha med hormonerna att göra så om det blir värre skulle jag få träffa sjukgymnast.

Ber och hoppas att lilla knytet ska stanna i magen och att allt ser bra ut. Hoppas att hjärtat slår och att den lilla mår bra. Tackade nej till kub, vi får ju ett ultraljud i typ v10 ändå och får jag veta då att allt ser bra ut så behöver vi inte kubet. Inga värderingar i det utan vårt beslut bara.

Ska ta prover för sköldkörteln idag. Barnmorskan ville det för att se att den fungerar som den ska, så prover idag och resultat på onsdag. Får se om det blir mer medicin eller om allt ser bra ut. Börjar bli riktigt less på de blodförtunnande sprutorna jag får ta varje kväll. Magen känns helt sönderstucken med blåmärken överallt. Men, ger detta oss vår bebis i februari så tar jag de gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar