onsdag 6 juli 2016

Semester.

Tystnad härifrån några dagar och det beror helt enkelt på att vi har semester. Oj vad vi njuter! Just nu är vi på västkusten ute i Göteborgs skärgård och har det såå bra. Molnen blåser in till fastlandet och vi har blå himmel och sol hela dagarna.

Mår illa emellanåt men det är inte så att jag spyr utan mer ett obehag i magen/kroppen. Annars så känner jag inte så mycket av att jag är gravid faktiskt. Förutom tröttheten då. Enormt trött och skulle mer än gärna sova hela eftermiddagarna.

Förra veckan fick vi göra ett ultraljud och då såg vi en liten gulesäck. Mäktigt! De ville kolla att graviditeten växte på rätt ställe eftersom jag haft ett utomkvedshavandeskap innan, det var väldigt skönt att se det där lilla lilla på skärmen.. Nästa ultraljud blir den 8 augusti, vilket ljust nu känns som en hel evighet bort..men det kommer gå fort. Vi har semester till 1 augusti så jag hinner jobba en vecka och sen är det dags.

1 kommentar:

  1. Önskar er en underbar och härlig semester! Skönt att det går bra med graviditeten. Lycka till! Kram Genus Longing

    SvaraRadera