tisdag 25 oktober 2016

Sjuk.

Legat sjuk i en vecka, seg förkylning som satte sig på kroppen mest med trötthet och orkeslöshet. Men idag är jag tillbaka på jobbet vilket känns skönt. Jag är en riktig hemmaråtta som älskar att vara hemma och pyssla, men när man är hemma sjuk och inte orkar göra ngt, då klättrar jag på väggarna, så idag är det en glad Frida som är på jobbet. Full av energi är jag dock inte än, förkylningen sitter i, men vill inte vara hemma mer. Jag har gömt mig på ett kontor, känns inget vidare att stå i receptionen när man är krasslig, pysslar med fakturor och vigseladministration osv istället vilket passar mig perfekt idag.


Den lillas sparkar känns så tydligt nu! Det märks att den blir större, helt klart. Nu syns det till och med utanpå magen när det sparkar som mest, så roligt. Igår fick jag sparkar som gjorde riktigt ont, inte lika mysigt. Men det är helt otroligt ändå, detta att man kan känna att nån lever inne i magen..otroligt mäktig och galen känsla!

2 kommentarer: