tisdag 1 november 2016

Tyst.

Ja det är tyst här inne, ber om ursäkt för detta.


Vi har fått inflytt till vårt nya boende den 1 februari och bebis är beräknad till den 27..det är mkt tankeverksamhet som går till dessa två stora förändringar i vårt liv kan jag meddela. Mycket som ska planeras och inhandlas och fungera..tänk om bebis kommer tidigt? Hur gör vi då?


Jag kommer ju i vilket fall inte kunna vara till så stor hjälp med flytten, men tack och lov så har vi många vänner att be om hjälp. Redan nu har vi ett antal som lovat att kunna vara med. Och sen köper vi flyttstäd osv av firma så det kan vi släppa också. Så flytten känner jag mig relativt lugn med..


Sen har vi kvar en del stora inköp till bebis..vagn, babyskydd osv står fortfarande på inköpslistan. Babywatch är också en sak som ska köpas in, men vilken?! Ska man ha en med kamera eller räcker det med ljud!?


Ja ni..tur det är några veckor kvar att fundera, köpa, drömma, längta osv.. Vi är i vecka 24 (23+1) och den lilla sparkar varje dag..och som jag njuter! Jag längtar såklart massor till dess att bebisen kommer ut och finns med oss på utsidan, men som jag njuter nu av att få bära detta lilla mirakel! Känna det varje dag och jag bara myser! Myser med vetskapen om att det vackraste som någonsin skapats, skapas just nu...det är stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar