torsdag 15 december 2016

Visning och foglossning.

Igår var vi på visning av vårt boende, SÅ ROLIGT! Äntligen fick vi se vad vi har köpt och hur allt blir. Det kommer bli så bra, vilket känns väldigt skönt! Nu planerar vi färg till väggar, de flesta kommer bli vita men sovrummet och ev. en vägg i vardagsrummet ska få färg. Spännande! Nu vill vi bara flytta in..både jag och mannen längtar efter att få boa och förbereda oss för bebis.


Något som är mindre roligt är min foglossning. Jag blir bara mer och mer låst och det blir svårare och svårare att jobba. Tack och lov ska jag till sjukgymnasten på måndag och jag hoppas verkligen de kommer att kunna hjälpa mig, för jag har såå ont. Inte för att jag tror att de kan utföra mirakel, men de kanske kan göra nånting i alla fall. Om inte annat så kommer jag få träffa läkaren efter besöket så då kanske de kan sjukskriva mig några procent i alla fall, för med den här smärtan kan jag inte jobba som det är nu.


Kärleken till vårt lilla mirakel bara växer..som vi längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar