lördag 25 februari 2017

Babyshower.

Har glömt att berätta om förra helgens stora överraskning. På fredagen skulle jag och mannen hem till våra vänner på middag, trodde jag! När vi kommer dit är allt som vanligt och jag misstänker verkligen ingenting. Men så går jag in i deras vardagsrum och där hoppar 8 av mina närmsta vänner fram och skriker "Babyshower" och sätter på "baby" med Justin Bieber. Det är dekorerat med pompoms, ballonger, presenter och allt möjligt vackert.. jag blev SÅ överaskad! Min man hade vetat i flera veckor och varit med i planeringen men när vi var igång så åkte D och alla killar iväg med barnen och så fick vi "mammor" vara kvar och ha en helt underbar kväll tillsammans.

Jag grät hela kvällen av lycka! Jag hade verkligen inte förväntat mig en babyshower och hade inte ens en tanke på att det kunde hända. Så bara överraskningen i sig var stor! Sen att de har tänkt och planerat detta för mig..det var så stort! Vi pratade, lekte lekar, tävlade och hade verkligen en perfekt kväll tillsammans! Vilken styrka att få ha så fina förebilder i livet alltså..tänk att få vända sig till dessa vänner när man är ny mamma och höra hur de har gjort,få råd och dela svårigheter och härligheter..sån nåd!

Ja, tacksamheten över vänner och familj vet verkligen inga gränser..

Fick enormt fina presenter också. En stor blöjtårta som även innehöll 2 bodys, 1 mössa och en liten skallra. Fick en amningskudde och även en sån fylla i bok om bebisens första år.  Klockrena grejer verkligen!

Världens finaste vänner!!

Ja..tänk alltså..det här hade jag aldrig trott att jag skulle få vara med om..Får nypa mig i armen rätt ofta för att förstå att det här händer oss på riktigt! Det är jag och D som ska bli föräldrar nu..åh det är så stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar