söndag 6 september 2015

Ivf 1:2

Ja nu är vi igång. Började med sprutorna i fredags..och de känns vill jag lova. Inte så att sprutorna gör så ont, det går bra tycker jag. Men hela kroppen är påverkad, särskilt tröttheten..oj vad trött jag blir av detta. Men tror tröttheten kanske framförallt beror på känslorna och inte så mkt hormonerna...eller ja, allt är väl en mix..men trött är jag iallafall, trött och sådär seg i kroppen.

Tisdag börjar vi med den andra sprutan också och sen blir det första ultraljudet på torsdag.

Vet inte hur jag ska göra med jobb denna vecka..jag vill verkligen vara hemma och ta det lugnt..får se hur jag känner mig imorgon, kanske går till jobbet några timmar för att sen kompa ut några dagar om chefen ger mig tillåtelse till det..tror jag skulle må bäst av det faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar