torsdag 8 oktober 2015

Process.

Det är en lång process detta. Kroppen börjar så sakteliga återhämta sig men det går långsamt. Mina äggstockar är nu nere på 8 cm..fortfarande väldigt stora men hälften så stora som de varit alltså. Och jag har en del ont fortfarande och är inte mitt vanliga jag rent kraftmässigt. Men önskade att få börja jobba igen  på måndag så börjar på 50% på prov så får vi se hur det går.

Väntar in mensen nu, mensen ska göra så att kroppen mer förstår att denna process är över..så vi vill att mensen kommer nu!

Är på sjukhuset en ggn i veckan nu, vilket känns skönt. Har ju varit där varannan eller varje dag senaste månaden så att "bara" vara där en ggn i veckan nu känns gott. Så tacksam för att vi bor i sverige..Denna process hade blivit extremt kostsam om vi bott i USA tex..det enda det kostat oss är ca 300 kr då mitt högkostnadskort gick ut i måndags plus att D fått betala för sitt prov.. helt otroligt!  Med tanke på hur mycket vi varit där och hur mycket mediciner jag stoppat och stoppar i mig..jag är tacksam över Sverige!

1 kommentar:

  1. Hoppas att mensen kommer snart och att din kropp förstår att det är över! Jobbigt att ha så ont under en längre tid.
    Kram

    SvaraRadera