torsdag 10 december 2015

Stilla.

Här står det stilla. December har och är en både intensiv månad men samtidigt stilla och tyst. Det är så mörkt ute hela tiden och det tär på mig. Jag känner mig trött och omotiverad. Men, om 2 veckor åker vi hem till norrland och till mina föräldrar och det gör att jag håller ut. Ska bli såå skönt att få komma hem och vara med familjen.
På söndag har vi julkonsert i kyrkan. Det ska bli fantastiskt roligt. D är med och spelar och jag är med och sjunger, både i kören och som solist. Så roligt! Kommer bli så bra, känns kul att kunna leverera något med kvalitet!
Ja det är lite det som händer. Jag har varit förkyld ett tag och spenderat några dagar hemma i soffan med serier och läsning. Ibland är det trots sjukdom väldigt skönt att få vara hemma och bara vila och inte lyfta ett finger. Men en dag klarar jag, sen måste jag få vara "nyttig", så idag går tvättmaskinen varm och hemmet ska få lite kärlek.
Ett tråkigt inlägg men det är såhär vardagen ser ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar