måndag 2 maj 2016

Vår.

Underbara färger.
Det blir inte så mycket skrivet just nu. Barnlängtan finns där men det händer ju inte så mycket på det området. Vi pausar IVF till efter semestern och fram till dess så kan man ju önska sig att det skulle ske på naturlig väg, men det är ingenting jag testar mig fram och pressar på. Utan hoppet finns kvar och vetskapen om att vi kommer bli föräldrar finns kvar, men hur och när, det vet vi ju inte.. 

Annars så är det jobb och vardag som gäller just nu. På onsdag åker jag hem till mina föräldrar över helgen, ska bli så mysigt! Det är härligt att åka iväg själv hem till mamma och pappa några dagar. Mysa, prata i soffan länge och andas in ren norrländsk luft..vi har inte planerat nåt förutom långa promenader uppe på berget..love it! Mannen ska va hemma, jobba och cykla mountainbike med sina vänner, så han kommer inte ha tråkigt :) Ibland är det gött att få längta efter varandra några dagar, och inse hur mkt man betyder för varandra.

Vi hade bröllopsdag här förra veckan. Det är ju fantastiskt att få vara tokkär i sin bästa vän, fortfarande och känna den där djupaste kärleken till sin man. Som jag älskar honom! Finns det nån jag ska bli gammal och rynkig med så är det honom.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar