fredag 19 augusti 2016

Den enorma tröttheten.

Idag vet tröttheten ingen gräns. Jag gråter bara för att jag är så trött..jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka med en hel arbetsdag idag..redan när jag vaknade kände jag att det här går ju inte, jag är helt färdig. Funderar på att smita ner till statsbiblioteket som ligger här under och sätta mig i en av deras fåtöljer och somna en stund. Jag orkar inte..


Igår fyllde jag år, om vi ska prata om nåt roligare. Mannen firade mig så fint på morgonen, jag gick upp och duschade och under tiden gjorde han världens frukost och när jag kom ut var det ljus tända, paket på soffan och frukost med allt möjligt framdukat. Så glad! Ikväll har han bokat bord på en resturang i stan för igår kväll hade vi övning i kyrkan hela kvällen (där de sjöng för mig i stämmor och allt, så fint!). Mysigt att gå ut och äta tillsammans, även om vi får äta 17:45 då frun i förhållandet inte orkar sena kvällar längre, men det ska bli så roligt! 29..sista året innan 30-årsgränsen är nådd alltså. Känns fint! Så många födelsedagar jag önskat mig att få bli mamma..nu är det förhoppningsvis sista födelsedagen utan barn! Stort! Bara det är värt att fira, och värt att njuta lite extra av att få vara själva just nu.


Nej nu orkar jag inte mer..tröttheten idag alltså..helt otroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar