tisdag 8 november 2016

Vecka 25

Nu är vi alltså inne i vecka 25. Njuter av graviditeten än så länge och har inga större krämpor vilket jag är tacksam för. Känner mig dock tröttare och mer hormonell denna vecka, lättare till tårar helt enkelt, vilket kan bli rätt roligt ibland (efter gråtet och när man inser vad man grät över..), men annars mår jag riktigt bra.


Ska till barnmorskan på fredag, mäta magen osv, ska bli intressant!


Håller annars på för fullt med flyttplanering. Träffar banker och pratar lån, strular med hyresbolaget som inte är medgörliga alls och höll på att få oss hemlösa mellan inflyttningsdatumen (två nätter bara för visso men då jag kommer vara gravid i vecka 37 när flytten går så vill jag att det ska vara så smidigt som möjligt för oss alla) men tillslut gav de med sig vilket var skönt. Februari 2017 blir helt klart en väldigt spännande och händelserik månad för vår del.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar