fredag 30 december 2016

Trött.

Inatt slog "restless legs" till ordentligt. Kl 00.00 vaknade jag av känslan i benen och gick upp en sväng för att bli av med det, gick runt i lägenheten och gjorde lite övningar mitt i natten..la mig, känslan kom tillbaka, försökte somna, omöjligt. Läste lite, gick upp och gick, la mig, läste, försökte somna..sådär höll jag på fram till jag vet inte när, sist jag kollade på klockan var hon en bit över 2, efter det tog det ytterligare en stund innan jag somnade, klockan ringer 05.50 så ni kan ju gissa hur pigg jag är på jobbet idag.

Oerhört oskön känsla i benen, tillslut känner man att man ska hämta närmsta kniv och hugga av benen..

Men men, idag är det en ny dag! På med stödstrumpor och då går det ju bra! Sista dagarna på det här året..vi har ett spännande år framför oss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar